Inte igår

Det var väl inte igår? Livet är sig likt här för mig i Örebro. Jag gör min sista termin här i staden och det känns både bra och lite sorgligt. Jag skrev tenta i måndags och de gick fruktansvärt dåligt, jag förväntar mig ett fett U. Jag myser i soffan med tända ljus varje kväll och riktigt njuter av hösten. Tror nästan att hösten blivit min favoritsäsong. Och nu blev det svengelska, men jag kommer inte på vad de heter på svenska.

Imorgon ska jag ner på stan med Elsa och gå i secondhandbutiker, sybutiker och leksaksaffärer. Vi ska nämligen shoppa grejer för utklädnad inför kårens stora halloweenfest om två veckor. Jag ska vara drakkvinnan i game of thrones.

Nu måste jag gå till tvättstugan. Jag ska försöka skriva här lite oftare framöver!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, ska du vara Khaleesi? Gud vad roligt! Ta kort!

2012-10-22 @ 16:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0