Längta tills det gör ont

Morsning!

Snart är det tamefan sommar. Hur sjukt är inte det? Jag längtar ihjäl mig. Jag har haft extremt mycket att göra den senaste tiden i skolan. Nu har jag bara en bok kvar att läsa, två seminarier, en hemtenta och en open book tenta kvar. På en och en halv vecka. Är det normalt?

Annars så kliar det i fingrarna efter att få slänga sig i solstolen i trädgården hemma, och läsa böcker från "min" lista. Det kanske kan förklara varför jag numera allt som oftast finner mig själv hänga på J.C Cronins facebooksida...skrivandes kommentarer om att hans fru ska tillfriskna. Väldigt märkligt beteende: men jag längtar ju till The Twelve, och det känns lite kittlande att läsa kommentarer skrivna av författaren själv! FB is the shit.

Vad händer idag då? Jo, jag och Elsa ska ha en Gone with the Wind kväll! Kan ni förstå att hon inte har sett den? Ska blir svinkul faktiskt för det var nog flera år sedan jag såg den senast. Till denna krävs så också godis och sånt...yummy.

Sedan måste jag bara säga att den senaste boken jag läste i engelska var AMAZING: Half of a Yellow Sun. Jag kommer därför tvinga båda mina systrar att läsa den. Men jag tror ni kommer älska den också, den handlar om nigeria-biafrakriget 1967-70. Ska bli film 2013. COOOLT.

Nu ska jag dricka lite kaffe, sedan ska jag ringa E och gå till affären. Höööörs.




Kommentarer
Postat av: Sara

Later bra! Far bli min nasta Kindle-nerladdning. Alska Kindle

2012-05-17 @ 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0