Tandvärk

Usch. Jag tycker att jag är ganska smärttålig faktiskt. Därför är det lite oroväckande att jag typ känner för att lägga mig ner och gråta över min tandvärk. Jag har haft den i några dagar nu och den vill inte släppa. Inatt vävde smärtan till och med sig in i mina drömmar, vilket resulterade i att jag vaknade femtusen gånger. Tyvärr är det ju visdomstanden, och jag har verkligen inte råd att gå till tandläkaren (det kommer kosta tusen). Så jag får väl fortsätta knapra ipren (vilket inte hjälper) och hoppas att jag slipper blodförgiftning. Eller något.

Jaja. Vädret är underbart, jag njuter av det från sängen. Igår gick jag och Gabbe en underbar promenad här vid Osens naturreservat (ligger ca 1-2 km från där jag bor). Jag var på jakt efter Hjälmaren. Tyvärr nådde vi aldrig helt fram innan vi vände och gick hem. Men jag såg vattnet!! Så det finns här i krokarna och gömmer sig.



















Nu väntar jag på att snälla Gabbe ska komma hem med glass till stackars ynkliga jag.

Kommentarer
Postat av: sara

Vilka fina bilder! Är det iPhonen som tagit dem? Hoppas tanden blir bättre. Kramis sara

2012-05-22 @ 20:27:02
Postat av: J.

haha..aa det är Iphonen som tagit bilden. Med hjälp av Instagram. Kram syster!

2012-05-22 @ 23:46:27
Postat av: R

Usch tandvärk är inte roligt. Har du testat tandkrämen som är inflammationshämmande från apoteket? Den hjälpte för mig kommer jag ihåg.

Krya på!!

Kram

2012-05-24 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0