Nu jävlar

Imorse vaknade jag och kände förändringens vindar. Hela helgen har jag känt mig deppig. Men i morse var det liksom som att något hade förändrats och jag kände igen mig själv igen. Härligt! Jag vet inte om det beror på att jag inte är en person som klarar av att vara deppig en längre tid. Skit samma, I'M BACK BABY!

Imorse fick jag också en plötslig ingivelse om att jag MÅSTE börja träna. Nu jävlar är det slut på soffpotatislivet. Jag kommer att ha skola ca 2ggr i veckam framöver och jag ser liksom framför mig hur jag kommer spendera resten av dagarna i soffan framför tvn med chipspåsen på magen och jeansen uppknäppta. THAT WILL NOT DO! Neeheej du. Nu jävlar ska jag bli FIT.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0