Inställd lektion

Jag blir så sur!

Här har man gått upp astidigt (ja, halv tio är astidigt om man är så trött att man inte vill något hellre än att somna om), ansträngt sig genom att sminka sig och valt kläder. När jag precis skulle gå (skorna var snörade på fötterna) slog tanken mig att jag borde kolla facebook (kanske är jag synsk) för att se om lektionen är inställd. TROR NI INTE ATT DEN ÄR INSTÄLLD DÅ? Åhhhh, jag orkar inte! Jag kan ju inte direkt gå och lägga mig igen, jag är ju sminkad och klar, redo för dagen. Våra lärare är verkligen sjuka typ jämt.

Så vad ska jag göra? Jo jag tänker krypa ner i soffan med kaffe och kokta ägg och titta på Smash istället. GRYM serie. Typ asbäst. Fast jag är fortfarande arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0