BLÄ

Hej på er. Det var ett tag sedan jag skrev nu. Idag har jag känt mig väldigt deprimerad/känslosam. Jag som typ aldrig är känslosam (på riktigt). Jag skulle nog skylla det på en kombination av att jag har slutat snusa (vilket är sjukt jävla deprimerande), pms, och att jag har två tentor nästa vecka (vilket gör mig väldigt deppig också). Gabbe kom igårkväll och när han skulle åka hem idag (för att han ska jobba imorgon och helgen, blev jag jätte arg. När han gått så hade jag verkligen lust att gråta. Tyvärr kan jag ju typ inte gråta (seriöst jag försökte verkligen), så inte en endaste lilla tår kom fram. Så jag nöjer mig med att matstrejka. Jag har bara ätit två mackor idag och är inte ens hungrig så jag ska straffa min dumma kropp genom att svälta mig själv!

Hehe nejdå. Men seriöst Bläääää vad trist allting är just nu.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: R

Nej men lilla vän, kom hit så ska jag ta hand om dig?

KRAM

2012-03-16 @ 17:39:57
Postat av: Sofia

Men alltså, det är något just nu som gör att allt känns skittrist! Jag känner precis likadant, finns INGET att göra, och allt suger. Vet inte vad grejen är, men hoppas det går över snart. Kram!

2012-03-16 @ 18:01:29
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0