Lus

Usch vilken dag det har varit! Jag har jobbat och fick därmed stiga upp ur sängen klockan sex imorse. Sedan har jag slitit i håret i ett försök att fiska fram pengar eftersom jag är så extremt jävla löjligt luspank. Med papsen hjälp kan jag nu andas ut tills nästa månad. Då jag tydligen ska ha råd med OS i London. Jahaa. Aldrig tidigare har jag önskat med sådan styrka att jag inte vore student, och hade ett jobb med lön. Hur fixar studenter sommaren? Dom som inte har snälla föräldrar, vad gör dom? Det sjukaste av allt är ju att jag faktiskt jobbar. Men lönen, den ser man inte röken av förrän sommaren och sommarjobbet är typ slut. Ja det är allt bra sjukt.
Sara och Chat åkte hem igår och det var sorgligt som vanligt. Fast vi ses ju om fyra veckor igen. Längtar! I fredags gick vi ner en stund till cityfestivalen och kikade runt. Jag har några fina kort men jag orkar inte fixa fram dom nu. Istället ska jag fortsätta kämpa för att inte somna.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0