Who gives a

Hej på er!

Jag har haft jordens lugnaste helg och känner mig väldigt utvilad. I fredags tittade jag på film med Elsa, vi såg In Time (som var rätt dålig) och The Inbetweeners movie (heter den så?), som var grym! Ja, alltså den var som ett långt avsnitt liksom. I lördags bestämde jag mig för att masa mig ur soffan klockan sex på kvällen och åkte till Västerås för att överraska Gabbe. Igår åkte jag till IKEA med familjen och shoppade ännu mer grejer till hemmet. Jag köpte också en sådan där kärra som man kör IKEA kassen med, jag tänkte ha den till att handa mat med eftersom det är alldeles för tungt att bära kassarna hem (är typ en halvtimmes promenad). Kommer eventuellt bli väldigt pinsamt att köra runt med den inne på affären, men who gives a f**k. Idag ska jag alltså köra hem den på bussen och tåget. Det är nästan så att jag förväntar mig en röd matta.

Nä. Annars så har jag femmiljoner saker denna vecka att göra i skolan. Vi har världens mördar-schema och jag känner mig extremt stressad. Fattar inte hur jag ska klara av de närmaste tio veckorna. Vi ska läsa grammatik parallellt med culture and society kursen och har seminarier varje vecka i båda kurserna. Ååååhh. Till imorgon ska jag läsa tre kapitel i en bok och jag har inte börjat. Grattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0