Diskningen är konstant

Idag har jag och Elsa förberett oss för det slutgiltiga oppositionen imorgon. Shit, kan inte fatta att dagen snart är här! Jag längtar tills dagen är slut och vi kan åka hem och fira med vin att uppsatsen är klar!

Det börjar bli så mysigt här hemma nu. Jag har visserligen fortfarande en cykel ståendes i hallen och lite annat stök, men titta vad mysigt det börjar bli vid köksbordet!



Tanken är att stolarna så småningom ska målas vita, men jag orkar inte riktigt ta tag i det nu plus att jag tyckte att de gula blev rätt fint til allt annat vitt.

Det drygaste med att bo själv är att man måste diska konstant. Diskningen är konstant! Drygt. Önska mig lycka till inför imorgon (eller be mig bryta ett ben kanske)

Bye!

Kommentarer
Postat av: R

Åh vad skönt det måste kännas att ni är klara nu!! Hoppas att det gick bra på opponeringen! (Det vet jag att det gjorde)

GRATTIS-KRAM

2012-01-12 @ 18:21:22
Postat av: R

Glömde ju skriva vad fint du har det i köket! Tycker inte du ska måla stolarna vita, såg så mysigt ut med gula!

2012-01-12 @ 18:22:48
Postat av: Sara

Gud vad fint! och vad bra att opponeringen gick bra trots idioter i klassen...

2012-01-17 @ 13:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0