Den där idioten

Kollar på Biggest Loser Sverige och har en fråga. Varför är läkaren i programmet i samma viktklass som deltagarna? Hon är ju lika ohälsosam som dem. Extremt förbryllande.

Annars- jag hade ju opponering igår. Allt gick kanon, vi fick bra konstruktiv kritik och en hel del beröm. Tyvärr öppnade idioten i vår klass munnen och förstörde vårt glada humör. Vi har nämligen en idiot i klassen (en sån där kille som har noll hjärnceller, tror att han är svinsmart och kritiserar allt och alla enbart för att kritisera). Anyway, han öppnade munnen och sa sådana märkliga och rent ut sagt elaka saker som att han inte tyckte att vi kom fram till syftet utan motsatsen. Sedan sa han att han inte förstod varför vi i huvudtaget gjorde uppsatsen på detta värdelösa ämne (?!) och annat skitsnack. Det var tydligt att han inte läst uppsatsen eftersom vi hade svar på tal på allt, även om vi knappt fattade ett ord av vad han sa då det var extremt ointelligenta och rent ut sagt korkade frågor. Men jag och Elsa var helt oförberedda på detta påhopp så vi reagerade kanske lite oproffsigt...istället för att ta det för det skitsnack det var och svara stillsamt och lugnt så jagade vi upp oss och vi blev båda så arga att vi skakade efteråt. Haha, alla i klassen satt och skruvade på sig. Efter det så var jag så jävla förbannad så när den här idioten skulle kritisera nästa person (nästan lika korkat och elakt) så snäste jag något irriterat så han tystnade.

Tråkigt att en en sådan människa får lov att deltaga vid sådan här grejer när han enbart bidrar till dålig stämning.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag tänkte också på det! Så himla, himla knäppt. Så sitter hon där och snackar om hur farligt det är att vara överviktig? Sjukt.



Men åh, herregud vilken idiot! Vem ifrågasätter ens någons val av ämne liksom? Och er uppsats som är så bra dessutom. Bra att du snäste av honom, tycker jag.



Kram

2012-01-12 @ 22:55:34
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: mamma

Honom bryr vi oss inte om...uppsatsen var superbra!

2012-01-13 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0