Biffar och Örebro

Idag har jag haft en bra dag! Mamma och pappa åkte med mig till Örebro och hjälpte mig att frakta med resväska, stolar och lite annat smått och gott som skulle bli lite svårt att få med på tåget. Det kommer bli så fint när allt är klart! Just nu är jag dock i stort behov av ett soffbord, jag använder nämligen en flyttkartong för närvarande. Inte så tjusigt.

Nu ligger jag och slappar och väntar på att mandelpotatisen ska vara klar så att jag kan stoppa in fetaostbiffarna. Till det blir det tzatziki. Det kommer bli fantastiskt gott. Jag har inte ätit mer än en cheeseburgare idag nämligen.

Nästa vecka kommer livet att återgå till det normala. Fast jag kommer ha mer skola än någonsin förr denna termin (alltså räknat i tid som jag kommer spendera i skolan). Enligt schemat kommer jag ha lektioner ca 4ggr i veckan. Det är det mesta sedan A-kursen i MKV. Men det blir nog bra. Jag slutade jobba i torsdags och känner mig inte riktigt utvilad dock. Jag har fan aldrig riktigt ledigt. Drygt. Men, men vad ska man göra.

Jag ska ta lite kort på lägenheten sedan när det börjar bli ordning. Nu måste jag gå och bryna biffar innan de ska in i ugnen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0