Tortyr

Idag skulle jag gå till skolan och arbeta med min grupp som ska göra en redovisning om American national identity. Precis innan jag skulle gå gick jag till brevlådan för att hämta posten. I brevlådan låg ett paket och i paketet låg den här:



Förstår ni ångesten detta skapade? Förstår ni hur jag i huvudet letade efter ursäkter så att jag skulle slippa gå till skolan? FÖRSTÅR NI VILKEN TORTYR DETTA VAR FÖR MIG? En 433 sidor lång underbar NY Kinsella-bok vs. American national identity (har hon någonsin skrivit en så lång bok förresten?) GAH, jag dog!

MEN. Nu är jag hemma. Lyckan- den är obeskrivlig! Därför slänger jag allt vad grammatik heter åt h-vete, sätter på mig mina varma gosiga tofflor, och kryper ner i mitt underbara krypin för att knäcka upp de första sidorna i min nya, kära, underbara bok. See ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0