The River

TJENARE!

Nu tänkte jag skriva ett inlägg om exakt hur jag moppar golvet! Skoja. Nej, vet ni jag kom på häromdagen att min blogg har blivit så otroligt tråkig! Det är för att jag är tråkig just nu. Sorry!

Helgen var helt okej, även fast jag jobbade. Nu är jag tillbaka i Öret och har en fruktansvärd vecka framför mig. Vi har fan lektioner varje dag (varav 4 av dessa dagar är obligatoriska). Inte askul direkt. Men- höjdpunkten blir iallafall helgen, då min kära Rebecka kommer och hälsar på. Åh, vad jag längtar!

Annars så längtar jag efter The River som har premiär på tv på torsdag (det verkar som att den har premiär här ungefär samtidigt som i USA, vilket jag tycker är väldigt märkligt). Jag tycker att serien låter väldigt lovande.



Nej, nu ska jag fortsätta nörda framför Skyrim. Nu kan ni vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0