Teen Wolf

Jag har tillbringat större delen av helgen åt att titta på hela första säsongen av Teen Wolf. Jag hade inga förväntningar alls på denna serie, utan trodde nog mer att det skulle vara en töntig serie i riktig Twilight anda. Så fel jag hade! Jag ääälskade denna serie. Visst, den är lite löjlig emellanåt, men det är mest bara charmigt.

Karaktärerna är fantastiska, särskilt Stiles och Jackson. Killen som spelar Stiles är ett komiskt geni, medan killen som spelar Jackson är fantastisk rolig han med (och väldigt lik Jensen Ackles). Sen går det ju inte att förneka att huvudrollen, killen som spelar Scott, är typ den snyggaste kille som jag någonsin sett. Han är ju tyvärr lite liten dock, jag tror att han är född -91. Men hur skapas en sådan snygg kille, jag förstår inte?

Anyway, varulvarna ser ut som vampyrerna i Buffy the Vampire Slayer och Alpha-varulven var ju kanske inte sådär fantastiskt bra gjord...jag skrattade ganska mycket åt honom men jag kan ha överseende med detta då varulvar tydligen är det svåraste att skapa i filmväg. Jaja, nu längtar jag till den andra säsongen!

Kolla in den här postern, hur snygg är den (han) inte?



Okeej. Nu kanske jag borde gå och läsa en rysk bok eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0