Tårar

Hej på er!

Länge sedan jag skrev sist nu, men jag har fullt upp i skolan just nu. Men jag har hunnit med lite grejer utöver det iallafall. Förra helgen var Rebecka här, och det var über mysigt! Fast sorgligt när hon åkte hem. Snyft.

I tisdags var det alla hjärtans dag- och jag och Gabbe gjorde ingen speciellt (han är inte så mkt för det där) men jag fick ett presentkort på nelly (hans presentkort...haha) iallafall! Han fick inget av mig. Hm dålig tjej! På kvällen tvingade jag honom att se One Day och jag tror han gillade den mer än jag. Jag skulle säga något mitt i filmen och fick bara ett "Tyst, jag försöker se filmen" kommentar. Och tror ni inte att i slutet "när det dåliga händer", då såg jag minsann att det rann en liten tår nedför hans kind. Han sa i förbluffad röst "Vaa..men neeej.. vad sorgligt". Hahaha, väldigt gulligt tycker jag. Själv fick jag pressa hårt för att inte störtböla. Jag HATAR slutet på den där jävla historien.

Annars så är det värsta som hänt i mitt liv just nu att min gubbe i Skyrim har förvandlats till en vampyr. FAN VAD DRYGT DET ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okej, nerd out.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahahaha @ vampyren i Skyrim.

2012-02-16 @ 21:05:34
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0