Kaffet i halsen

Hej på er!

Idag ska jag försöka fixa en grej som kommer att få pappa att sätta kaffet i halsen! Mer säger jag inte. Gabbe kom hi igår och nu ska vi ge oss ut på en promenad. Ikväll ska vi äta hemmagjord pizza och titta på melodifestivalen. Längtar!

Imorgon är det åter dags för Oscarsgalan och det blir fullt hus hos mig, jag tror att vi sammanlagt är 8 stycken som ska få plats här och vaka framför galan. Det blir skoj! Även fast jag inte fattar hur vi ska få plats...

Nej nu ska jag sätta fart!

Kommentarer
Postat av: mamma

men...nu har jag väntat tillräckligt!!!Vad gjorde du som skulle få pappa att sätta kaffet i halsgropen???

2012-02-29 @ 12:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0