Sjuk.

Nu kommer mer klagomål. Jag är sjuk! Det är fruktansvärt. Jag är aldrig sjuk. Nu är jag väl så sjuk jag "kan" bli (peppar peppar för guds skull), vilket innebär att jag inte har feber, men ont i huvudet, snorig, ont i halsen och slem överallt! Igår kände jag mig super hängig och låg i sängen mest hela dagen. Jag spydde till och med! Ja, om man nu räknar en uppstötning (där ett majkorn från middagen åkte upp). Sorry people!

Nej, nu ska jag inte klaga mer. Trots att jag har skolarbete att göra innan seminariet imorgon. Här får man ju liksom inte vara hemma om man är sjuk (sorry, skulle ju inte klaga mer).

HIhHihihiHII. Ikväll kommer iallafall Gabbe hit. Vi har inte setts på typ en och en halv vecka pga jobb och skola. Så det ska bli skoj. Vi ska gå och handla ikväll om jag orkar (för det finns ingen mat hemma...alls). Sedan tänker jag gå och lägga mig tidigt så att jag förhoppningsvis vaknar piggare imorgon. I helgen blir det Yatzy, The Killing Season 2 och GOOOOD MAAAT. Plus att Syster kommer förbi någon dag och kollar in lägenheten.

Okej, nu måste jag verkligen plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0