Shoppa gratis!

Igår efter mitt litteraturseminarium åke jag och Gabbe ner på stan. Jag köpte kläder inne på H&M för presentkorten jag fick på min födelsedag. Det räckte till en jacka, två tröjor, ett linne och en ögonbrynspenna. De har ju nämligen världens bästa rea på H&M just nu- Jacka jag köpte kostade liksom bara 150:-. Så jag var alldeles lyrisk över att få shoppa gratis!

Efter det tittade vi lite på skor och tvspel. Vi ville köpa något billigt bilspel eller något som vi kunde spela i helgen, men vi hittade inget tyvärr. Vi åkte hem och sedan lagade vi världens godaste kycklingsallad och tittade på de tre första avsnitten av andra säsongen av The Killing. Det blev precis så som jag hade förutsett..och det är ju inte särskilt förvånande eftersom Kinnaman blev så populär efter den första säsongen.

Imorse (läs nyss) vaknade vi till en helt grå-ala-jordens-undergång-himmel. Det spöregnar här och är iskallt. Fast det är ju ganska mysigt egentligen. Så vi har ätit en lång frukost med varm O'boy, rostade mackor med ost, gurka och avokado framför tv:n. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0