Blond

Godmorgon! Jag är så jäkla osmart. Vårt schema i skolan ser ut så att vi börjar bl nio på tisdagar samt kl tio på torsdagar. Det innebär ju att man är "ledig" på onsdagar. Hade man varit smart så hade man ju då gått och lagt sig i tid så att man kan sova på onsdag kväll. Hittills har inte detta hänt en enda dag! Trots att jag var sviiintrött igår och låg och gäspade i soffan halva dagen så tvingade jag mig själv att vara vaken till runt kl två på natten. Detta resulterade ju i att jag vaknade nu. Yeaaaay. Någon kommer att vara trött imorgon.

Annars. Jag såg The vow igår. Den fannas på hdmt och jag var uttråkad. Den var suuuupertöntig i början (nästan så pass mycket att jag ville kräkas och stänga av), men blev lite bättre sen efter minnesförlusten inträffade. Killen var ju otroligt perfekt som i alla chick lits..jag menar vilket kille i modern tid ger en tjej en låda innehållande små grejer som han skrivit små lappar om vad de är till (för själen, för kroppen blaa blaaa krrääääk), samtidigt som han står utanför fönstret och ler löjligt medan hon öppnar paketet. Ja ni hör ju. Men andra delen av filmen var faktiskt helt okej så jag tycker nog ändå att den gick att se. Fast Channing Tatum är ju den mest fasansfulla skådespelaren i Hollywood. USCH vad dålig han är! Jag tycker inte ens att han är särskilt snygg så jag kan för mitt liv inte begripa varför han blivit så stor det senaste året.

I helgen fyller Gabbe 25 år. Därför ska jag åka till Västerås imorgon (han fyller fredag). Jag passade också på att boka frisörtid till fredag morgon i Västerås. Jag har ju planer på att bli blond, så vi får se hur det går.

Nu ska jag läsa klart min bok som vi ska ha seminarie på imorgon. Jag har ca 70 sidor kvar att läsa och det är världens sämsta bok. BLÄ säger jag bara. Nej hörrni, vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Sara

Är Channing killen i den filmen alltså? Tycker också att han är dryg. kram

2012-04-25 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0