Wrong Turn

Jag känner för att få ett litet utbrott - så som man kunde få när man var yngre och skrika "JAG VIIILL INTE PLUGGA". Sedan slänga sig i sängen och få ett hysteriskt gråtanfall. Men, jag känner att jag kanske har passerat den perioden i mitt liv. Nu är det väl bara dags att sätta igång så man kan belöna sig själv med idol och Rebecka (se hur jag använder mig av Rebecka som beöning. Gulligt) ikväll.

MEN. Först ska jag gå till affären och handla livnödvändigheter såsom kaffe och SEDAN ska jag baka Focaccia med oliver. Efter det tror jag att jag är redo att börja plugga.

HEJA, HEJA!

Igår såg jag och Gabbe förresten Wrong Turn (kan inte fatta att jag inte har sett den förut). Den var ju bra! Inom genren. Men innan vi såg den så hade vi en livlig diskussion då jag ville se Red Riding Hood och han blankt vägrade. Jag tycker att det är lite elakt faktiskt! Man kan ju ge filmen en chans liksom. Men nej, han sa att han inte kunde sträcka sig så långt utan att jag fick nöja mig med att jag fått honom att gilla skräckfilmer lite grann. Hörde ni? Jag fick en chock! Jag trodde aldrig att han gillade skräckfilmer! Jag trodde han såg dem för att vara snäll (eller för att få mig att sluta tjata), MOHA HAHA...NU är det alltså fritt fram för skräck. Jag vet någon som kommer ångra att han sa det där...






Kommentarer
Postat av: Sofia

Men du, han hade helt rätt i beslutet att inte se Red Riding Hood. Så OTROLIGT dålig film! Alltså, typ så att man inte fattar hur den ens blev gjord, så dålig är den.

2011-09-04 @ 16:33:55
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0