The girl from hell.

Vill ni se något riktigt hemskt? Ja, titta på bilden här nedanför. Det är jag efter en allergireaktion för två dagar sedan. Jag var ute på promenad och kände hur det började klia i ögon, näsa och hals. Ja, då visste jag att det var kört. Men ögonen svullnade upp ovanligt mycket - tillslut fick jag svårt att se. Ja ni ser ju själva, det ser helt sjukt ut! Svullnaden har inte helt lagt sig idag, men är iallafall betydligt bättre.



Jag tog kort så jag skulle kunna visa läkaren så då kanske tar mig på allvar. Tyvärr är detta kort lite förmildrande, det såg ännu värre ut - på kortet ovan har jag tvingat upp ögonen (överlocken var minst lite svullna som under ögonen)

Såhär ser jag ut egentligen (så ni inte glömmer, haha).



Idag ska jag hem till Bjuris och umgås med la familia. Sköj! Imorgon ska jag och Soffan shoppa loss (eller inte) och på lördag fyller min fina underbara BÄSTA Rebecka 25 år, så då blir det party. NU ska jag ladda upp min analysuppgift på blackboard så jag kan ta helg.

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch vad hemskt, fast det ser valdigt roligt ut ocksa. Var det sahar du sag ut nar du fick en reaktion i hyde park? kram

2011-09-22 @ 14:53:27
Postat av: J.

Haha ja..fast inte riktigt lika illa, men nästan! Peter sa nyss att han tappade aptiten när han åt bredvid mig så han gick iväg. Hahahaha!

2011-09-22 @ 15:01:13
Postat av: R

Men fy lilla vän du måste ju tvinga läkaren att hjälpa dig!! Hoppas du mår bättre idag och grattis till att du har helg :) vi hörs imorgon du kan väl komma till mig ca kl fyra om du vill, löv

2011-09-23 @ 07:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0