Madeleine Wickham

Den här veckan har gått i racerfart! Jag har suttit hemma och skrivit på min hemtenta tills tangetbordet börjat brinna. Eller inte. Men jag är inte riktigt klar än, jag har en sista uppgift som jag sitter och skriver på, men den är lite klurig och jag har inte riktigt en klar idé om hur jag vill skriva den så jag får sitta och fundera på den resten av dagen. Imorgon ska jag till skolan och lämna in den färdiga tentan, sen ska jag hänga med underbara Elsa, yeay!

Idag var jag inne på Sophie Kinsellas hemsida och jag blev genast lite smått besatt. De flesta vet väl att hon har skrivit 7 böcker under pseudonymet Madeleine Wickham. Nu är det så att de har släppt nya omslag på alla dessa böcker, i stil med Sophies andra böcker. Och genast blev jag besatt. 7 böcker av Sophie som jag inte har läst. Det är ju helt FANTASTISKT. Jag har redan beställt hem en. Jag ringde till och med till Akademibokhandeln för att kolla om de hade någon inne, då hade jag kunna köpa den idag...åh...ja ni ser. Besatt! Men nu kommer jag iallafall ha en bok att läsa till Londonresan. Det är inte långt kvar nu, härligt!

Denna har jag beställt:



Källa.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vad typiskt dig! jag tror jag har last den dar. Men om jag inte har det sa kan du ju lamna kvar den hos mig. Hehe. kram, langtar asmycket tills ni kommer!

2011-09-29 @ 22:41:21
Postat av: Jenny

Haha jadå du får låna den sen om du inte läst den :). Jag längtar också, shit det ju bara typ en vecka kvar, yeaaay!

2011-10-01 @ 16:33:06
Postat av: Rebecka

Vaa är det sant!! Det var ju nästan den bästa nyheten jag någonsin kunde höra! Kan du inte skriva ett litet inlägg om vad böckerna heter så jag kan beställa också? Eller berätta hur jag hittar dom? Taack :)

2011-10-02 @ 20:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0