Feud.

Hej mina vänner. Det var ett tag sedan jag hörde av mig nu. Jag har haft för mycket i skolan och energin är liksom slut när man kommer hem. Detta trots att jag bara haft lektioner 2ggr i veckan, men när alla är obligatoriska seminarier och redovisningar så är man aldrig riktigt ledig. Men nu behöver jag inte vara i skolan förrän den 3:e oktober. Hur sjukt? Men inte rast för det - har flera uppgifter samt en hemtenta att skriva tills dess.

Ikväll (om en kvart) ska jag möta upp Petronella, vi ska på en förhandsvisning av The Help (Niceville). Det ska bli mycket spännande, jag vet knappt vad den handlar om ens.

Hoppas ni får en trevlig kväll. Här har jag helg! tjoheeej. Förresten, jag har visst också fastnat i wordfeud och hittills har jag inte förlorat ett enda spel. Jag tar det oå riktigt blodigt allvar, ni skulle bara veta. Just nu ligger jag under i två matcher, fast jag har gjort grymma räddningar så hoppet finns kvar att jag vinner. MOHAAHAHA.

Soffan - har du android? I så fall utmanar jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0