Dagens lyx-to-do (minus toalettstädning)

Idag har jag beslutat mig för att ha en riktig hemma-fixar-dag. Jag ska städa hela lägenheten, diska upp allt i köket, ta ett bad och tvätta håret, gå till affären och köpa tdningar, lyssna på musik, köpa en bukett blommor att ställa i vas, klä på mig något snyggt och sminka mig så jag känner mig fin. Sedan ska jag ta en promenad om jag orkar och fylla på mitt HDMT-konto så jag kan titta på TrueBlood. Sist men inte minst ska jag laga Potatisgratäng med rostbiff till kvällen och sedan ska jag tända lite ljus och titta på någon läskig film med Gabbe när han kommer hem. Å vad mysigt!

Vad ska ni göra (inte för att jag förväntar mig några svar, era tråkmånsar)?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska åka till Göteborg!

2011-09-16 @ 12:39:28
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: Elsa

Jag har tagit sovmorgon, varit i skolan, valt och sett filmen till vår uppgift, läst om Watergate affären och klickat mig igenom youtube klipp på Nixon. Nu har jag gosat in mig i soffan och ska titta på Glee. :)

2011-09-16 @ 20:55:32
Postat av: J,

Oo vad duktig du är! Vilken film valde du? Frost/Nixon? Den är gryyyym!

2011-09-17 @ 11:07:30
Postat av: Sara

Jag jobbade. Och såg Jane Eyre på kvällen. Idag ska vi ha myslördag, vill ha ordentlig frukost nu. kram

2011-09-17 @ 11:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0