Toa.

Usch. Vaknade imorse av min kaosmage. Den har varit bra så länge nu att jag nästan glömt bort att jag har problem. Men i morse ville den verkligen inte vara med mig. Satt på toa i timmar (okej nu överdrev jag) och tog sedan beslutet att skippa skolan. Det känns inge kul att sitta på ett tåg och buss när den är som den är. Tog två tabletter och hoppas att det blir bättre. Istället har jag ångest över att jag missar skolan. Såklart. SUUCCKKK.

Jaja. Jag ska tillbringa dagen med att försöka få i mig näring och titta på Wildfire. Jag började kolla på den serien häromdagen - och WOW. Som OC fast den utspelar sig i ett stall. Asså, varför har jag inte tittat på den förut? Riktig mys-serie. Jag grät till andra avsnittet. Det va så fint. Åh.

Rebecka, ja visst är det fantastiskt? Jag trodde att jag hade sagt det till dig förut. Här kommer resten av böckerna med nya omslag:

Cocktails for three



The wedding girl



The Gatecrasher



Swimming Pool Sunday



A Desirable Residence



The Tennis Party



That's it! Men Rebecka, kom ihåg att hon skrev dessa böcker innan hon skrev shopaholic-serien och innan hon blev känd, så jag har ingen aning om de är lika bra. BTW, Ring mig sen och berätta om Dublin! Det är en beordran.

Nej, nu ska jag gå på toa. Jag förstår att ni tycker att det är väldigt intressant information.

Kommentarer
Postat av: R

Tack bästa!! Krya på dig <3

2011-10-03 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0