HALLOWEEN

Heej! IDAG ÄR DET HALLOWEEN IN MANSION A'LA MALM. Jag har gjort jättefint, dukat med svart duk(lakan), gjort egna ljusdekorationer (blev inte så fint) och dukat med fina tallrikar och servetter. Jag har också plockat löv och dekorerat med (jag gick ute med en ica-påse och samlade löv, snacka om att jag fick underliga blickar). Jag har också lagt ut spindelnät och spindlar och ställt upp två pumpor bredvid tv:n som jag och Gabbe ska dekorera när han kommer hem. Sedan blir det pumpasoppa (receptet låter super-gott) till förrätt och kyckling till huvudrätt (tråk). Efterrätt blir godis och chips.

Men mitt största problem med denna dag är vad i helvete vi skulle se för film. Jag har ju sett typ varenda skräckfilm på jorden och jag vill ju helst se någon slags Halloween-film. Men vet ni? Det finns typ inga. Halloweenserien känns ju lite tråkig eftersom jag har sett de flesta. Men, tillslut bestämde jag mig för Halloween H20 (fast den är rätt dålig) mest för att skapa lite stämning. Efter det ska vi se Wrong Turn 4, som släpptes i veckan. Den är säkert sämst, men jag har ju sätt alla andra i serien så jag är rätt säker på att bli underhållen iallafall.

Yes - så ikväll som ni hör, har jag gått all-in. Det kommer bli perfekt! Här har ni ett smakprov:



Ska försöka ta en bild sen ikväll när allt är klart och alla ljus är tända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0