Divergent

Sofia lånade mig boken Divergent av Veronica Roth. Den var så spännande att jag läste ut den på en dag. Den var typ 500 sidor lång. Jag längtar efter uppföljarna, den andra boken förväntas komma nästa år. Efter att ha läst ut boken blev jag också övertygad om att den skulle bli film. Jag hade naturligtvis rätt, Divergent är beräknad att komma upp på biograferna år 2015. Jag blev överlycklig först. Tills jag insåg att år 2015...då är jag..29 år gammal. Glädjen förbyttes snabbt till sorg.


Bild hämtad här.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst var den bra?! Sa ju det. Hahaha, började skratta högt när jag läste att du skulle vara 29 när filmen kommer ut. Kanske dags att sluta läsa YA. Man blir ju bara deppig...

2011-10-28 @ 13:15:46
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0