Tempelriddaren

Halloween var jättemysig! En liten grej bara, när vi skulle karva pumpor så stressade Gabbe mig (han tyckte väl inte att det var riktigt lika kul som jag) vilket resulterade i att vi skar ut fel mönster. Ja, det skulle som skulle karvas ut blev inte det- och tvärt om. Min pumpa blev väl okej ändå:



Men Gabbes stackars pumpa (som skulle föreställa ett spöke) förvandlades till ett korsliknande tecken som hämtat från Arn: Tempelelriddaren.



Han fick också den sämsta pumpan...men rätt åt honom eftersom han var så gnällig.

Idag har jag och Elsa lämnat in vår forskningsöversikt. Det känns både bra och dåligt. Dåligt för att vi har gjort helt annorlunda än alla andra och vi inte är säkra på om vi gjort rätt. Jag menar, tänk 60 sidor ner i papperskorgen? Då skulle jag seriöst emigrera till typ Chile.

Anyway. Jag har en ledig dag idag (första gången på typ 5 veckor) och det firar jag genom att ta det lugnt. Så. himla. skönt.





Ursäkta den dåliga bildkvalitéen, jag  har bara min mobilkamera just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0