FREDAG

Idag är det fredag! Jag vaknade med en grotesk huvudvärk klockan sex imorse, men jag lyckades ändå somna om och vaknade för en timme sedan. Huvudvärken har fortfarade inte riktig försvunnit. Så går det om man stressar sönder sig i 5 veckor.

Jag tänkte börja den här dagen med att berätta vilka serier som jag tittar på för tillfället:

1. The Walking Dead, säsong 2. Om möjligt- ännu bättre än den första säsongen!



2. Hart of Dixie. Jag kan inte hjälpa det, trots att den är fånig så tycker jag att den är otroligt mysig. Jag tittar alltid på den på söndagar. 



3. The Lying game. Handlar om två tjejer som upptäcker att de är tvillingar och den ena (som bor i en trailerpark) tar den andras plats (som naturligtvis bor i en lyxvilla) medan hon försöker spåra deras riktiga föräldrar. Ja. Den är rätt underhållande, påminner om Pretty Little Liars, fast lite bättre.



4. The Office. Kul såklart, även om en liten del av mig fortfarande saknar Steve.



Hoppas ni får en trevlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0