Flitig som en myra

Onsdag! Jsg har varit i Örebro idag och idag har vi "typ" gjort klart den första delen i c-uppsatsen. Nu återstår bara analys av fem filmer, feedback på det vi gjort hittills, eventuella korrigeringar, korrekturläsning, diskussion för både teoretiska utgångspunkter samt för analyserna. Puh. Vi har skrivit ca 30 sidor hittills, endast ca hälften kvar. Förstår ni att man blir lite stressad?

Men allt är inte illa. Fick reda på att vi fick VG på forskningsöversikten. FAN vad skönt. Jag måste ändå säga att trots den lite osäkra starten, så har det senaste året gått rätt bra, av de senaste 9 kurserna har jag fått VG i åtta. Jag känner mig lite stolt faktiskt!

Nu ska jag kolla film, imorgon blir det tidig morgon igen. Gäsp...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jäklar vad duktig du är!! Grattis till VG:et, och är säker på att c-uppsatsen kommer bli asbra också. Kram

2011-11-17 @ 15:35:16
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: Sara

Å GRATTIS!

2011-11-17 @ 21:45:22
Postat av: Rebecka

Åh vad duktig du är! GRATTIS!

2011-11-19 @ 10:09:31
Postat av: J.

Tack snälla ni!

2011-11-19 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0