Naturreservat

Haha, jag läste nyss det här på imdb: "[...] Clary’s – *Spoiler Alert* – brother/love interest/hot angel dude/not really her brother. Yes, for those of you who are new to the franchise, you read that right – brother And love interest. It’s even weirder than the Jacob-Renesmee creepfest in Breaking Dawn!"

- Kate Spencer

 

Lite roligt uttryckt, för bägge historier är ju verkligen creepy. What's up with the incest liksom?

För övrigt så är jag lite sugen på att beställa Fallen Angels till semestern. Inte helt fel strandläsning. Har du köpt den än Sofia?

 

Idag ska jag försöka få med Gabbe på stan. Jag måste köpa bikini. Å FY OCH BAJS. Men det blir lite svårt att sola utan en. Sedan ska vi ta en timmes promenad här ute på landet. Ja, jag förstod häromdagen att jag bor ute på landet. Precis bakom skolan ligger två vackra naturreservat med spår och landsvägar. Det är väldigt vackert!

 

TREVLIG LÖRDAG!


Kommentarer
Postat av: Sofia

2011-05-10 @ 14:56:05
URL: http://en
Postat av: Sofia

Hoppsan, råkade skicka lite för tidigt. Jag har inte köpt den än, har varken tid eller råd. Men gör det du så kan jag läsa den när vi träffas efter att du har varit på Rhodos! Hehe, Kissie är ju på Rhodos nu.... hon stannar säkert ända tills ni åker!

2011-05-10 @ 14:58:05
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0