Måndag den trettonde.

Idag hände det som inte ska - eller får hända. Jag och Elsa hade arbetat hårt i två dagar på vår uppsats, ändrat, fixat och skrivit till saker. Vid tolvsnåret var vi så gott som klara och kände oss nöjda. Sedan hände något oförklarligt och dokumentet försvann från datorn för att istället ha ersatts av det gamla oredigerade dokumentet. Vi fick panik, jag försökte återställa dokumentet, ja vi försökte med allt vi kunde hitta på - men det var borta. Det kändes helt fruktansvärt och jag lovar att jag inte ljuger när jag säger att det var nära till tårar från bådas håll.

Det var bara att börja om. Försöka komma ihåg allt vi ändrat, och skriva dit det igen. Göra 2 dagars arbete på en eftermiddag. Igen. Ja, man kunde ju nästan tro att det var fredagen den trettonde idag.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh nej! Fy vad hemskt. Ska skriva uppsats den här veckan och ska nu se till att spara typ var femte sekund.

2011-05-17 @ 15:25:48
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: Sara

Usch, stackars er. kramis

2011-05-18 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0