Inte okej.

Blogg.se har haft problem i helgen så inläggen har inte kommit fram, så ni vet (inte för att jag har skrivit sådär jättemkt men ändå).

Idag har jag och Elsa pluggat, vi skrev klart en filmanalys samt tittade på den andra filmen. Imorgon ska vi göra den analysen.


Annars så har jag ringt chefsläkaren hos min familjemottagning idag. Jag har inte riktigt kunnat släppa att läkaren som skulle ha ringt mig, istället ringde min bror och meddelade honom vad ärendet gällde. Jag tycker inte att det är okej, oavsett vad det gäller för ärende. Hon bröt ju mot lagen, läkare har tystnadsplikt (även gällade familj)! Så jag ringde chefsläkaren och la in ett klagomål. Jag gjorde det främst så att hon inte gör det mot någon annan. Så det känns bra!

Igår såg jag I am number four och jag tyckte faktiskt att det var ganska bra! Underhållande teenage-scifi.

Om ca en timme kommer Rebecka hit, yeay!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Dumma blogg.se, har gått in varje dag och blivit förtvivlad över att det inte gick att se något alls.



Men VA? Hur kunde läkaren göra så? Bra att du anmälde det!

2011-05-10 @ 14:55:20
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0