Idag njuter jag.

Idag njuter jag av att uppsatsen i princip är klar. Jag njuter över att det är sol ute, att Gabbe kommer hit över helgen och att jag ska belöna mig med en god cider ikväll. Idag vill jag också gratulera min bästaste vän som tar examen! Tiden har gått så jävla fort och jag tycker att det är helt sjukt att hon är "klar" nu. 1000000 grattiskramar till dig. Och jag önskar att jag kunde fira med dig ikväll. Men, jag njuter även av tanken att vi kan fira det på tisdag istället - i solen på stranden. O YES.


Kommentarer
Postat av: R

Taack så mycket kära du!

2011-05-21 @ 11:54:48
Postat av: Sara

Grattis Rebecka! Gud vad avis jag är på att ni ska åka iväg. Kram

2011-05-21 @ 14:28:51
URL: http://www.saraemanuelson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0