Google Analytics

Förresten, har ni provat google analytics? Det är fantastiskt roligt! Man lägger till den i bloggdesignen och sen analyserar den allt man kan tänka sig om min blogg. Besökare, vilka städer/länder de kommer ifrån som läser den här bloggen, hur ofta de återkommer, hur länge de läser, om de läser via dator eller mobilt, vilka språk som bloggen har lästs på, hur de har hittat hit (via websidor, länkar, google), ja ALLT man kan vilja veta. Jag kan sitta där i typ timmar och kolla statistik. Till exempel vet jag att mig blogg har lästs av folk i USA, Finland, Norge, Danmark, UK (såklart) med mera. Jag vet hur många som läser min blogg från Västerås, Örebro, Malmö etc. Ja, det är helt enkelt ASKUL. Så ett tips är att fixa det till era bloggar/websidor ni också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0