Eurovision final!

Vilken grym kväll det kommer bli! Jag ska till K och titta på eurovision med R och G (gillar att bara använda första bokstaven, hehe). Jag hejar på Sverige (skräll) och håller tummarna för att vi vinner (haha).
Idag har jag åkt buss från Råby till Bjurhova, dit och tillbaka. Lite jobbigt, men nödvändigt. Jag var tvungen att hämta filmen (Svart Lucia) till vår B-uppsats samt en resväska. Jag passade också på att göra fransk manikyr på mig själv, inte för att jag riktigt vet vad det är, men jag var jättenöjd med resultatet fram tills jag satt på bussen igen och märkte att typ all färg hade smetats ut. Lyckat!
Men ha en trevlig lördag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0