Dagen är kommen.

Då är en lång vecka av plugg äntligen över. Jag och Elsa har varit superduktiga, vi har skrivit om i princip hela uppsatsen som vi gjorde förra veckan, syftet är ändrat och däremed en stor del av innehållet. Förhoppningsvis är det bättre nu!

Jag är överlycklig att det är fredag och att jag har en hel helg att njuta av. Passet är redan klart, min försäkring gäller fram till jul och min eukort kom med posten idag. UNDERBART att för en gångs skulle ha lite framförhållning. OM (typ) TVÅ VECKOR ÄR JAG I SOLEN !


Kommentarer
Postat av: Rere

Vad för försäkring? Vanlig hemförsäkring eller något annat?

Kom o tänka på en sak, om det inte passar nästa vecka, kanske jag kan komma till dig på fredag eller lördag nästa helg? Alltså om en vecka. För då har jag ÄNTLIGEN en ledig helg. Vad sägs?

2011-05-06 @ 18:31:38
Postat av: J.

En vanlig barn försäkring som täcker mig antar jag (om jag skulle skada mig, bli rånad, dö) :) Ja, jag vet inte än hur nästa helg ser ut men jag tror att jag är kvar i Öret eftersom jag är pank, så det blir nog asbra!

2011-05-07 @ 10:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0