Underbara tentahelg.

Efter en intensiv vecka som i princip bara bestått av plugg så är det äntligen över. Jag känner mig nästan lite tom. Jag skrev och skrev i två timmar - i princip utan uppehåll. 11 handskriva sidor blev resultatet. Nu är det bara att hålla tummarna för att det blir bra.

Snart tar jag tåget till Västerås. Sedan väntar en rolig helg med bästa vännen, melodifestivalfinal och fest. Nästa vecka ska jag läsa kurslitteraturen inför nästa delkurs. Duktig va? Aja, jag kanske inte ska skryta innan jag förverkligar det...

I eftermiddag ska vi förmodligen boka resa till Rhodos. Vi är ett litet gäng som ska åka iväg 24 maj-31 juni. Fy fan vad jag längtar!

Vilken underbar dag! Å vilket bra humör jag är på.


Jag hoppas att ni får en bra dag också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0