Sommar och brunbrända ben

Godmorgon!

Jag har haft en jättemysig helg. Igår åkte vi ju ner på stan och när vi kom in på H&M sa Gabbe till mig att jag fick välja några plagg om jag ville som en födelsedagspresent. Han har ju redan bjudit mig på flygbiljetten till Rhodos så jag tog för givet att jag inte skulle få något mer! Så överlycklig gick jag runt i butiken och valde ut några plagg. Jag tänkte naturligtvis enbart sommar och Rhodos så det blev två linnen, två skjorts samt en liten sommarklänning. Enkla basplagg. Jag kom ju nämligen på att jag knappt äger ett endaste sommarplagg (vilket nog är resultatet av att ha jobbat de senaste typ 5 somrarna).


Det här linnet ville jag ha för den fina ryggen. Kommer bli jättefint till en brun rygg.


Ett enkelt, lätt utsvängt och kort linne. Fin färg tyckte jag.


Coola skjorts, manchester och snygg färg.


Mitt mest vågade val... jag är inte särskilt förtjust i vita byxor, men jag tror dessa skulle vara väldigt fina till rätt topp. Väldigt, väldigt korta dock och väldigt, väldigt tajta.


Söt sommarklänning. En aaaning för kort bara...men det får bli bra!


Mitt största problem just nu är att hitta en bh utan band, som jag kan ha under det första linnet eftersom hela ryggen visas. Jag får gå på jakt någon dag. Sedan vill jag fortfarande köpa lite fler klänningar och en eller två bikinis. Jaja, det får bli nästa månad! Mitt andra problem är att jag måste bli fit tills sommaren. Jag tänker inte gå runt i tajta skjorts om jag inte är fit. Haha, så nu är det löpning som gäller.

TACK GABRIEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0