Skitstil

Jag är förbannad, Kanal 11 har försvunnit! Jag ringde Telia (och pratade med en jättetrevlig kille) som sa att det bara var en "prova på" period som man fick kanal 11 gratis. Om jag vill ha tillbaka den måste jag köpa ett kanalpaket som kostar 99:- i månaden. FY VAD DÅLIG STIL.

Hur ska jag överleva? Jag har ju vant mig vid mina skitprogam - vilket ju naturligtvis är det DE vill. DE vill att jag ska vara så desperat att jag betalar den där jävla månadsumman. Men mig ska de inte besegra... jag får helt enkelt skaffa mig ett liv istället.

Synd tv4, nu förlorar ni en stor publik.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh nej! Stackars dig! Kan inte leva utan Big Brother.

2011-03-26 @ 17:17:38
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0