Lördag 26/3

Jag lagade jättegod mat igår. Jag gjorde marinerad kyckling, pottisklyftor och sallad med fetaost. Marinaden bestod av sweet chilisås, aprikospuré, soja, olivolja och vitlök. Det kan verkligen rekomenderas (även om det blev mer som en glaze än marinad). Vi kollade på lite dålig tv innan gabbe slängde in handuken klockan elva. Han hade ju varit uppe sedan typ klockan fem så jag kan väl inte klandra honom. I brist på saker att göra gick jag och la mig också så vi har sovit typ 12 timmar inatt. Inte dåligt.

Nu skiner solen och vi planerar att åka ner på stan och kika lite. Jag vill titta på härliga sommarklänningar till Rhodos!




Kommentarer
Postat av: R

Jag fick hem min bikini som jag beställde igår, känner att Rhodos börjar närma sig :D Meeen man lär ju köpa en helt ny sommargarderob typ...

2011-03-26 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0