Killing product

Jag skulle cykla till Brickebacken idag för att hämta ut ett paket. Jag har aldrig varit där förut så jag visste inte hur vägen dit såg ut. Jag for i väg som en pil och hade en kille på en mountainbike framför mig. Plötsligt stannar han, kliver av cykeln och börjar leda den istället. Vilken tönt tänker jag och susar lite kaxigt förbi. Tills det blir klart för mig att framför väntar en typ 2 mils lång uppförsbacke. Och eftersom jag redan hade svishat förbi den där snubben så kunde jag ju inte kliva av cykeln, det skulle ju känns jättefånigt. Så istället börjar jag trampa på...och trampa på och trampa på. När jag äntligen kommer upp för den där jävla mördarbacken ser jag ytterligare en. När jag tillslut når Coop och brickebacken är jag totalt slutkörd, ja menar så pass slut att jag hade lust att slänga mig på vägen, spy eller ringa 112. Men jag kämpade mig in i butiken på dallriga ben och då kände jag mig inte särskilt cool längre. Nu sitter jag hemma och hostar jag upp lungorna. Jävla skit väg.


Allt för denna produkt:



Nu räknar jag med att få lysande vita tänder - annars gråter jag.

Kommentarer
Postat av: R

hahahah.



Också väldigt roligt att det står "whitening + toothpaste" Får mig att undra hur mycket (lite) toothpaste det egentligen är i den där tuben ;)

2011-03-28 @ 19:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0