Hell.

Jag vaknade i morse med tandvärken from hell. Min visdomstand spökar lite ibland - jag tror att den är på väg upp och de senaste dagarna har jag haft en svag molnande smärta. Imorse trodde jag att jag skulle dö. Smärtan hade liksom spridit sig från längst bak i munnen till både sidorna, uppe och nere. Om ni förstår. Jag kunde knappt svälja så ont det gjorde. Så jag stapplade upp till badrummet och tog en ipren. Efter det lyckades jag somna om. Nu känner jag att smärtan är påväg tillbaka.

Det värsta är att jag inte kan gå till tandläkaren. jag har inte råd med flera tusen, då blir jag hemlös. Jag måste helt enkelt stå ut med den här fruktansvärda smärtan tills tänderna börjar ramla ur munnen. Förhoppningsvis tar det några år.

Idag måste jag plugga. Medan Rebecka är i skolan tänkte jag vara duktig och läsa igenom alla sidor inför torsdagen.

Jag fick mejl från chefen igår angående sommarjobb. Jag sa att jag kunde jobba mellan 13 juni och 26 augusti. Det känns skönt att det är spikat iallafall.

Nej nu ska jag läsa lite om National Cinema och World Cinema. Jag ser fram emot den kommande kursen, den låter kul.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0