Godnatt

Någon som är vaken?

Jag är själv i Örebro den här veckan, Gabbe jobbar tidigt. Jag tycker att det är lite ensamt, jag är inte van vid att sova själv.

Hemmet är i kaos, smutsigt, fullt med smutsiga kläder och en ekande tom kyl. Så, på fredag ska jag storstäda, tvätta, handla, cykla ner på stan, laga mat. Sedan kommer Gabbe på kvällen!

Dagarna fram till fredag kommer typ bara bestå av plugg, plugg och plugg.

Shit. Jag behöver sommar och ledighet! Men den 24 maj bär det av till Rhodos och då ska jag verkligen njuta.

Okej, det här blev ett ganska osammanhängande inlägg så jag ska nog försöka sova.

Natti.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är vaken! Borde inte vara det dock, behöver sova så att jag orkar upp för en hel dags tentapluggande imorn. KUL! Visst är veckan innan studiebidrag rolig förresten?



Har du kollat skatteåterbäringen? Jag får tillbaka 2500. Rätt okej, men hade velat ha mer. Du lär ju få mer?

2011-03-23 @ 00:18:31
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0