DÖD

Klockan är bara tre, men jag är redan helt död. Jag har varit igång sedan klockan nio imorse och har hunnit med att tvätta 4 maskiner, städa hela lägenheten, åkta ner på stan och sist handla mat för en vecka framöver. Det blev 3 tunga kassar med mat och jag trodde helt seriöst att jag skulle dö. Jag förstod inte hur jag skulle lyckas frakta hem den där maten. Som tur är hade jag Elsa med mig och som den ängel hon är, hjälpte hon mig att bära. Nu ligger jag utslagen i soffan med en kopp kaffe och värkande fötter.

Det värsta är att jag måste cykla till affären igen. Såklart glömde jag köpa några grejer. Varför är det alltid så att man glömmer det typ viktigaste när man handlar? Suck. Men jag skjuter upp det några timmar tror jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0