Biotime

Det har väl inte gått sådär jättebra att plugga idag. Jag svarade bara på en av de 6 tentafrågorna. Men fuck - vad mycket det blir att plugga in.

Ikväll går jag och Gabbe på bio. Kriterierna var underhållande och lättsamt så vi valde Sanctum 3D. Den kommer säkert suga men jag tror att det blir kul ändå och Gabbe har aldrig sett 3D. Det jag ser mest fram emot är de "dubbelsäten" som man kunde boka. Vad fan är det liksom? Var det så länge sedan jag gick på bio att jag helt missat något sådant? Aja, vi bokade det så nu ser jag fram emot en stor säng typ.

Nu: Potatismos med choritzo.



Kommentarer
Postat av: R

haha, mycket intresserad av att höra om min tolkning av dessa säten stämde :))

2011-03-03 @ 11:39:52
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2011-03-03 @ 12:11:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: emma §

super fin blogg! =)

2011-03-03 @ 12:13:01
URL: http://shitsvensson.blogg.se/
Postat av: J,

R: Hahaha nej tyvärr (eller tack gode gud).



Lovisa: Haha ja allt är bra Lovisa. Hoppas du också mår bra!



Emma: TACK, det var snällt sagt!

2011-03-03 @ 15:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0