Aha

Ja, vad ska man säga om svenska Bachelorette?

För det första: Älskar Johans uttal av Baachelorette. Fruktansvärt roligt, jag skrattade flera gånger. För det andra; Christian. Olala. Dessvärre skriker det player om honom, men så är det ju tyvärr med alla snygga killar. För det tredje; jag stör mig redan på Frida. Hon är alldeles för glad, upprepar sig hela tiden och jag har redan tröttnat på hennes leende. Borde hon inte få kramp snart?

Gabbe åkte för några timmar sedan och jag känner mig lite deprimerad, så som jag alltid gör när han åker. Jag vänjer mig så fort vid att ha sällskap och ha någon person vid mig hela tiden. Nu ses vi inte på några dagar och det känns tungt. Men jag ska fördriva tiden med att plugga och träna. Nu jävlar säger jag bara.

Nu: Episodes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0