VG.

VG på B-uppsatsen! Det måste nästan firas. Jag känner mig mycket nöjd och stolt över team Elsa/Jenny. Tänk, nu får jag VG på hela B-kursen också - det är ju helt fantastiskt!

The Hangover part II var bättre än förväntat. Med det menar jag att jag inte hade så jättestora förväntningar. Den var inte bättre eller roligare än ettan men ändå mycket rolig. Ett kärt återseende helt enkelt.

När jag ändå är inne på filmer så måste jag erkänna att jag är väldigt sugen på att se Super 8 - Spielbergs och JJ Abrams senaste projekt. De har ju försökt hålla handlingen i filmen hemlig och till och med trailern är hemlighetsfull. Jag längtar tills den har premiär så man får reda på vad som händer i trailern. Jag tycker att det är ett väldigt effektivt PR-trick. Avslöja så lite att folk blir nyfikna men inte så mycket att man inte behöver se filmen. Det hjälper ju såklart också om man heter Steven Spielberg och har producerat filmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0