Greece


Vädret var inte allti på topp - men vi kämpade på stranden in i det sista...


Bargatan var inte riktigt vår grej. Gabbe la sig ner och typ sov och jag och Rebecka tjatade mest om att gå hem.






När jag var ute på en promenad såg jag en kille sitta uppe på en klippa - av okänd anledning. Jag tyckte att han påminde om lejonkungen.




Jag och Rebecka beställde en drink i hotellbaren och den galna bartendern pimpade drickan så till den grad att vi bröt ihop i hysteriskt skratt.


Chillin on the beach...


Vattnet var kallt.. alltså typ under 20 grader...


Toffs på huvudet!








den finkorniga stranden...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser härligt ut tycker jag!

2011-06-03 @ 03:33:07
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: Sara

Hehe. Lite svårt att utläsa om det var en bra semester eller inte? Jag har packat idag för Sverige. Ne so excited

2011-06-05 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0