BLOGGTÖNTAR

Jag läste precis ett inlägg som Anitha Schulman skrev om skönhetsoperationer. Hon skrev att hon borde ha varit nöjd med sin kropp som yngre och fortsatte sedan med att skriva ner alla sina nuvarande skavanker samt frågade läsarna vad de skulle operera om de kunde. Många svarade med att de var besvikna på Anitha, och en läsare skrev att hon blev deppig och numera såg med skräck på att bli med barn och att hålla kroppen i snyggt skick efteråt.
Jag blir så jävla irriterad! Snälla någon, skaffa er lite självförtroende! Bara för att några bloggtöntar i världen mår dåligt över hur de ser ut - så behöver inte ni göra det. Alla är fina på sitt sätt. Jag är verkligen ingen som tycker att jag är finast i världen eller som inte har några komplex, men alla har olika komplex. Inse, fatta och bry er inte om vad andra tycker. Åh, jag blir så irriterad på hela debatten. Vem fan bryr sig? Se ut som ni vill, rätt människa kommer tycka att ni är fina och om någon tycker annorlunda - SKIT I DEM. Vem fan bryr sig egentligen? Vi ska inte leva hur länge som helst.
Okej. Nu har jag luftat mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0